آژانس برندینگ بالون، از استراتژی تا اجرای کمپین­ های آفلاین و دیجیتال

آژانس برندینگ بالون، تمامی خدمات مربوط به تبلیغات، برندسازی و توسعه آن و همچنین رشد مجموعه کسب و کارتان را با استفاده از یک تیم متخصص و متبحر به خوبی برعهده می­گیرد. اصطلاح بالون به دلیل همراهی این مجموعه متخصص تا اوج با شما است به­طوری که از همکاری با این هلدینگ بالون لذت خواهید برد.

هدف اصلی این آژانس توسعه دادن برندها و رشد و شکل­ گیری کسب و کارها است. در ادامه قرار است از استراتژی این آژانس تا اجرای کمپین ­های آفلاین و دیجیتال (آنلاین) توسط آن صحبت کنیم.

لوگو بالون هلدینگ

استراتژی برندسازی توسط آژانس برندینگ بالون

آژانس برندینگ بالون یک برند رو طوری به دنیا عرضه می­کند که نشان دهد برند موجود چه هدفی دارد و چه چیزهایی آن را تعریف می­کند که این یک استراتژي موفق برای برندسازی است. این آژانس برای تدوین یک استراتژی موفق برای یک برند همه موارد زیر را در نظر می­گیرد.

  1. اهداف یک برند چه هستند و چگونه می­شود بین آن­ها ارتباط برقرار کرد؟
  2. این برند می­تواند چه سودی و یا چه مشکلی برای مشتریان داشته باشد؟
  3. به شناسایی مشتریان ایده ­آل خود می­پردازد
  4. احساسات مشتریان نسبت به برند ایجاد شده را بررسی می­کند.
  5. شناسایی رقبا و چه کسانی آن چه که مشتریان خواهان آن هستند را، ارائه می­دهد؟ و این موضوع سود می­برد.
  6. چگونه مشتریان بالقوه را جذب کند؟ برند چگونه باشد تا یک برندسازی موفق صورت گیرد؟

در واقع این آژانس یک استراتژی مناسب را با در نظر گرفتن هویت یک محصول و جامعه­ای که قرار است در آن عرضه گردد تعیین ­می­کند.

اجرای کمپین­های تبلیغاتی توسط آژانس برندینگ بالون

آژانس برندینگ بالون برای اجرای کمپین ­های تبلیغاتی خود قبل از هر کاری به بررسی برند و محصول مورد نظر می­پردازد تا بدانند چه کاری باید صورت گیرد. به تمامی ویژگی­های محصول توجه کرده و براساس آن عمل می­کنند. رقبا و نظر مخاطبین، مشتریان و معیارها و انتظارات آن­ها را نیز در نظر می­گیرند.

یکی از مهم­ترین هدف­های این مرحله در این آژانس شناسایی مخاطبان مربوط به تبلیغ موردنظر است در واقع کسانی که تبلیغات را مشاهده می­کنند؛ چرا که به این صورت می­توان بهترین نوع تبلیغاتی را مشخص کرد به­ طور مثال مشخص می­شود که چه شبکه ­های مجازی مناسب ­تر و یا چه ساعاتی بهتر هستند. این آژانس با شناسایی بهتر مخاطبین خود بهترین تبلیغات را ارائه می­دهد.

Balloon Branding

مشخص کردن هدف کمپین­ تبلیغاتی

دومین مرحله ­ی اجرایی توسط آژانس­ برندینگ بالون، مشخص کردن هدف هر تبلیغات است چرا که گاهی برای فروش یک محصول و گاهی برای توسعه یک برند و یا … ممکن است انجام گیرد. بعضی از هدف­ های کمپین­ های تبلیغاتی به­صورت زیر هستند:

  • ساخت یک برند تازه
  • اولین و بهترین شدن در ذهن مخاطبین
  • معرفی و برندسازی یک نام تجاری
  • افزایش شناخت یک برند
  • معرفی کردن محصولات و جذب علاقه­ مندان به آن
  • برندسازی مجدد و حذف نظرات قبلی راجع­ به محصول موردنظر
  • و …

مشخص کردن ابزار موردنظر برای تبلیغات

برندینگ بالون براساس هزینه مربوطه، شناسایی مخاطبین و هدف­های هر کمپین تبلیغاتی و … ابزارهای مناسب برای برندسازی و تبلیغات را در نظر می­گیرد و آن­ها را به کار می­گیرد. بعضی از ابزارهای تبلیغاتی شامل موارد زیر هستند:

  • تبلیغات کردن با شبکه ­های اجتماعی
  • تبلیغات با استفاده از صفحه­ ی گوگل
  • تبلیغات به کمک سئو و تولید محتوا
  • تبلیغات با استفاده بازاریابی ایمیلی
  • به­ صورت رپرتاژ آگهی
  • تبلیغات به ­صورت بنر
  • به ­صورت ویدیویی، پیامکی به­ طور کلی رسانه ­ای
  • به شکل اسپانسری
  • به کمک رسانه­ ی کاغذی

گاهی اوقات ممکن است تبلیغات با استفاده چندین مورد از ابزارهای بالا صورت گیرد و در نهایت بهترین انتخاب گردد. اما به ­طور کلی با توجه به نیاز و هزینه، کمپین ­های تبلیغاتی آفلاین و یا دیجیتال شکل می­گیرند و یا حتی ترکیبی از هر دو را خواهید داشت که همگی این امکانات را آژانس برندینگ بالون در اختیارتان قرار می­دهد.

کمپین تبلیغاتی چه پیامی دارد؟

برندینگ بالون سعی در مشخص کردن پیامی واضح و روشن برای تبلیغات دارد. این آژانس در تلاش است تا پیامی به یادماندنی انتخاب کند به­ صورتی که در ذهن مخاطب به خوبی جای گیرد و بدین صورت است که در اجرای کمپین ­های تبلیغاتی خود موفقیت را به ارمغان می­آورد.

این آژانس همچنین سعی می­کند پیام کوتاه و جذاب باشد و مخاطبین را خسته نکند چرا که مطالعات انجام شده نشان می­دهند که پیام ­های طولانی افراد را خسته می­کند و این شیوه به­ کارگیری سبب جلب توجع مخاطبین و جذب آن­ها می­شود.

طرح مناسب برای تبلیغات

برندینگ بالون پس از مشخص کردن پیام متنی تبلیغات به انتخاب طرحی مناسب می­پردازد چرا که بدون طرحی عالی تبلیغات شما سود چندانی نخواهد داشت. آژانس برندینگ بالون این کار را به کمک متخصصان مجرب انجام می­دهد و طراحی هر پیام بسته به ابزار مورد نظر برای تبلیغات دارد. به ­طور مثال طرحی ثابت برای تبلیغات تلویزیونی مناسب نیست.

تیم متخصص طراحی در برندینگ بالون به تمامی شرایط گفته شده و همچنین رنگ­ ها، جنبه­ های مناسب در طراحی توجه دارد و همچنین تمامی آمار کمپین ­های رقیبی خود را تحلیل می­کند تا بتواند مؤثرترین طرح را در نظر بگیرد.

ارزیابی کردن

پس از همه مراحل اجرایی گفته شده، هلدینگ بالون، نتایج نهایی کمپین­ های تبلیغاتی را ارزیابی می­کند. این ارزیابی در واقع به بهبود نتایج کمپین ­ها کمک خواهد کرد و سبب اجرای بهتر آن­ها در آینده خواهد شد. کمپین­ های تبلیغاتی آفلاین امکان ندارد که بتوان در زمان اجرای نتایج آن­ها را ارزیابی کرد در حالی که نتایج کمپین­ های دیجیتال را می­توان در هر لحظه ارزیابی و بهبود بخشید و عملکرد آن را بررسی کرد.

در واقع آژانس برندینگ با جمع­آوری و بررسی این نتایج سودمندترین طرح، رسانه، پیام را انتخاب می­کند که بسیار نتیجه ­بخش است.

 

زمان مربوط به انتشار تبلیغ

یکی از گزینه­ های مهم در تبلیغات که برندینگ بالون نیز به آن توجه دارد، در نظر گرفتن زمان مربوط به انتشار یک تبلیغ است که بسته به این که مخاطبین محصول مورد نظر در چه ساعاتی بیش­تر از چه شبکه­ های اجتماعی و تبلیغاتی استفاده می­کنند، دارد.

همچنین با توجه به این که کدام شبکه ­ها به­طور مثال تلویزیون، اینستاگرام و … در چه ساعت­هایی مخاطبین بیشتری دارند، عمل می­کنند تا نتیجه موردنظر حاصل گردد و تبلیغات بیش­تر مورد بازدید مخاطبین قرار می­گیرند.

مشخص کردن بودجه لازم برای کمپین­ تبلیغاتی

قطعاً یکی از مهم­ترین شرایط برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی مشخص کردن بودجه لازم برای آن است چرا که براساس آن میزان گستردگی تبلیغات و آپشن­ های مربوط به آن متغیر است. آژانس برندینگ برای این منظور متخصصانی در نظر گرفته است که با آن­ها به مشاوره بپردازید.

و ذکر این نکته لازم است که برای مشتریان مراجعه به یک آژانس برندسازی برای کارهای تبلیغاتی از لحاظ هزینه بسیار به صرفه ­تر خواهد بود چرا که هر آژانس با افراد زیادی در حوزه­­ های مختلف ارتباط دارد و می­تواند تخفیف بگیرد و در مقابل نیز استفاده از تخصص و تجارب تیم ­های موجود در آن بسیار سودمند است.

سخن پایانی

به­طور کلی آژانس برندینگ بالون تمامی خدمات مربوط به برندسازی، بازاریابی و تبلیغاتی شما را با کمک تیم متخصص و مجربش به بهترین نحو انجام می­دهد و اصطلاح بالون در نام آن کاملاً مفهوم به اوج رساندن کسب و کارتان را بیان می­کند.

این آژانس یک استراتژی مناسب را با در نظر گرفتن هویت یک محصول و جامع ه­ای که قرار است در آن عرضه گردد، تعیین ­می­کند و سپس مراحل اجرایی کمپین­ های تبلیغاتی را که شامل بررسی برند، مشخص کردن هدف، ابزار، پیام و طرح تبلیغات است همچنین ارزیابی آن­ها و زمان و بودجه مربوطه هستند را به بهترین نحو ممکن اجرا می­کند تا کسب و کارتان را به اوج خود برساند.